sobota, 30 stycznia 2010

Doprowadzam do świetności moje królestwo,czyli spiżarkę :)

Spiżarka będzie cały czas udoskanalana i mam nadzieję,że pólki będą się uginać od zapasów,że o przetworach nie wspomnę :))

Będąc dziś na zakupach w IKEA,chyba pierwszy taz przyznałam Robowi rację,że jest tam wiele tandety.Większość towaru,jest naprawdę byle jaka,wybrałam dla siebie tylko wieszaki na pokrywki od garnków i wieszak na ręczniki.Bardzo fajne były np.części do szaf w garderobie,różne koszyczki,wieszaczki i stojaczki na buty,jednak nie było naszych rozmiarów.Natomiast w sklepie "Duka " wybrałam podkładki na stół,jak się potem w domuy okazało,można je przymocować sprytnie na ścianie i wyciągać kiedy i ile się chce:)
Gotowanie i pieczenie powoli powraca do normy,jestem akurat w trakcie marynowania kaczki i jednocześnie czekam aż wyrosną bułeczki ,aby je wsadzić do piekarnika.
Pierwszy rosół w tym domu ,już także zaliczony :))
Przepisy na bułeczki i ciasta są najlepsze tutaj : http://mojewypieki.blox.pl/html


6 komentarzy:

  1. No niby mowią tak o IKEI ale ja nie jestem do konca przekonana.. Oczywiście dodatków mam miliiony i jestem zadowolona bo wzornictwo IKEI jest fantastyczne, jednak mam szafę i fotel. I jestem bardzo zadowolona ;))

    OdpowiedzUsuń
  2. Mieliśmy okazję dzisiaj oglądać owe "królestwo",zostaliśmy też zaproszeni na obiad(rosół,kaczkę,ciasto+chałwa+kawa+do wyboru herbata etc.)Czas upłynął w bardzo miłej atmosferze.Dziękujemy Wam!

    OdpowiedzUsuń
  3. to my dziękujemy za podarki:)
    co do IKEI to dziewczyny upatrzyły sobie tam łózka...no zobaczymy.my po ikei trafiliśmy do innego sklepu meblowego,,,muszę powiedzieć ,że niebo a ziemia,nawet ciekawe wzornictwo tego nie nadrobi :)

    OdpowiedzUsuń
  4. znajoma ma łóżko (pojedyncze, metalowa rama biala) i jest zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  5. dziewczyny wybrały z czarną metalową ramą,,siadałam na nim i wtedy gdy się siedzi to rama ugniata pod kolanami,,,

    OdpowiedzUsuń
  6. Tak, w tym czarnym tak jest niestety. Żeby to zniwelować materac musiałby być duzo grubszy...

    OdpowiedzUsuń