sobota, 11 grudnia 2010

10.12.2010
PIĄTEK ,po 18-tej
Dzisiaj przyszły do mnie dziewczyny,na spotkanie które było połączeniem kilku okazji; Mikołajki,zbliżające się święta,koniec roku,zbliżające się zmiany na Izbie Przyjęć,termin rozprawy rozwodowej Jolu /ostatecznie przeniesiony na styczeń / oraz to,że Kasia została Panią Prezydentową a Tomek Prezydentem naszego miasta.Wczoraj wieczorem został zaprzysiężony :) Kasia postawiła z tej okazji trochę alkoholu,a reszta dziewczyn trochę zagrychy i spędziłuyśmy miły wieczór :)





5 komentarzy:

  1. W pierwszej kolejności gratuluję Kasi,zostania pierwszą Damą naszego miasta,no i gratulacje dla Pana Prezydenta.Jak widzę okazji na spędzenie miłego wieczoru było bardzo dużo,no i tak trzymajcie dziewczyny;))ps.Gosia,Twój ojciec prosił mnie,abym Ci napisała,iż bardzo mu się podobał "ten motyw na bluzeczce" i nie tylko,ha ha ha....resztę sobie dopowiedz sama:):):)

    OdpowiedzUsuń
  2. kiwi ,kiwi świat ożywi :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie wiem co to się ostatnio dzieje, co ci tak służy, ale naprawdę wypiękniałaś i odmłodniałaś. Może fryzura (super ci w niej!) tak działa?

    OdpowiedzUsuń
  4. ...a ja wiem co Ci służy,,,Ha!Ha!...widać..widać.U mnie ostatnio waga stoi.Jak to fajnie mieć koleżanki...widzę, że było wesoło...pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluje Perzydentowi i Prezydentowej :)
    Widze ze bawilyscie sie dobrze a ja zazdroscia rzucilam okiem na jedzonko ktore to bardzo apetycznie wyglada :)) czasem szkoda ze po kliknieciu na zdjecie nie wyskakuje przepis ;) :))))

    OdpowiedzUsuń