czwartek, 2 maja 2013

Przez półtora dnia nie było netu,ale za to działo się w ogrodzie ,więc pokażę.Powstaje nowa rabata na przeciw okna w kuchni,w założeniu z ławeczką w środku,aby można tam miło odpoczywać :)
Pierwsze co-trzeba wybrać kostkę-któa i tak w całości będzie wymieniona na inną/ nie wiem czy jeszcze w tym roku



Tak wygląda miejsce do przesiewania ziemi:

Miejsce już przygotowane:

Grabiami zaznaczam gdzie mniej więcej będzie ławeczka:
Przymiarka rozmieszczenia roślinek jeszcze w donicach: 

Już gotowe :


Task było wczoraj,bo dziś po nocnej burzy bratki leżą główkami w ziemi  :(
Przed wejściem do domu powiększamy rabaty,nowe miejsce na jakies ozdobne krzewy lub małe drzewka:

Wysadziłąm wczoraj rozsady papryki ostrej:

Kalafiorów,kalarepy,kapusty białej,czerwonej i stożkowej :

wiele roślinek idzie w górę ,że aż miło,tutaj rabarbar:

szpinak:

porzeczki:

rzodkiewka / mam czerwoną ,białą i żółtą:

Lucuś oczywiście nie trzęsie się tak jak ja nad warzywniakiem,przechadza się po grządkach w najlepsze:

Rok temu z córcią zbierałyśmy daleko za domem pokrzywę,robiłyśmy z niej herbatę.W tym roku równiez zebrałam ,ale nastawiłam z niej gnojówkę / już nie mogę się jej doczekac,powinna być dobra ok 10 maja  :)) W naszym ogródku nie ma pokrzyw,ale wynalazłam dosłownie parę na rabacie kwiatowej,szybko zrobiłam z niej herbatę :)


Wczoraj nastąpiło otwarcie sezonu grilowego :)

4 komentarze:

  1. Zazdroszczę Ci Gosiu pogody! Ja już trzeci dzień tylko przez okno zaglądam do ogrodu. Ciągle pada i jest zimno. Prace idą u Was pełną parą. Ładnie to wszystko przemyślałaś i wykonanie solidne. Ten kącik z ławeczką cudowny i zaciszny. Jak roślinki się rozrosną będzie ślicznie. I warzywka już powysadzane. Ani się obejrzysz jak będziesz miała wspaniały ogród. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ewa,ta dobra pogoda to tylko do wczoraj,dziś w nocy burza z błyskawicami ,no i od rana leje !
    Także u mnie tez masakra :))

    OdpowiedzUsuń
  3. herbatki z pokrzyw nigdy nie piłam!
    tyle się u Ciebie dzieje! człowiek jak nie ma domu i ogródka, to chyba coś traci....fajnie patrzeć jak, to wszystko rośnie i rozkwita...
    wpadnę na porzeczki:)))

    OdpowiedzUsuń
  4. do porzeczek jeszcze trochę :)) a o tym jak leje 2 dzień,to już nie wiem wogóle co z dalszą częścią moich zbiorów,aż boję się iść zerknąć na małe siewki

    OdpowiedzUsuń