piątek, 3 października 2014

Mały maraton po filmach kinowych mi się zaczyna,z czego się cieszę :) jest w końcu w czym wybierac dla mnie,nareszcie coś na co czekam.Najbardziej na film 'Bogowie' już przebieram nogami,zwłaszcza ,że moje klimaty :) Mogliśmy iść już dziś na przedpremierę ,ale leciała zbyt późno.
Następnym filmem jest 'Obywatel' Stuhra.Uwielbiam i ojca i syna i będzie to niezła wyżerka !
No i chciałam zobaczyć ' Służby specjalne' i ten film poszedł dziś na pierwszy ogień.Świetna kreacja Olgi Bołądź,jak zwykle spisała się profesjonalnie na ekranie,że już nie wspomnę o jej boskiej figurze ..No i rola  Janusza Chabiora-mistrzostwo. Film na prawdę extra,aczkolwiek nie zrozumiałam wielu kwestii i wątków politycznych :)


6 komentarzy:

  1. Gosia zazdroszczę Ci tego maratonu! Ja ostatnio w necie oglądam. W weekendy mamy mecze Młodego i już nic nam się póżniej nie chce;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie oglądaj w necie ,proszę Cię :) chyba,że za drugim razem :))

      Usuń
    2. to nic bym nie obejrzała;)
      ale jest szansa! koleżanki maja chętkę na babskie wyjście do kina! tylko niestety w grę wchodzi komedia...a Bogów chętnie bym obejrzała...

      Usuń
    3. Babskie wyjścia uwielbiam :)
      aczkolwiek u mnie koleżanka,jako towarzysz do kina....jakoś nie widzę żadnej w tej roli :) najczęściej chodzę z rodziną,a dziś właśnie czekam na relację córki ,bo siedzi teraz na 'Bogowie'

      Usuń
  2. Jejku, muszę w końcu zajść do tego kina, kiedy ja byłam ostatni raz, nie pamiętam ;(
    Tylko opiekę nad Natalką muszę załatwić, a to nie jest proste ;(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Natalką zajmie się starsza córa ,a wy hyc-na randkę do kina :))
      Ewen.t idź z Natalką,skoro ona tak lubi bajeczki,teraz leci Pszczółka Maja :))

      Usuń