sobota, 6 czerwca 2015

Piękna słoneczna sobota,wprost upalna! Przebywanie na tarasie-sama przyjemność :)) Nareszcie poziomu wit D3 nie muszę sztucznie uzupełniać :)
Gdy wieczorem wybieraliśmy się na spacer było w cieniu 31 stopni ,ufff.
Poszliśmy do centrum,gdzie hucznie są obchodzone Dni Miasta, 40-to lecie naszego miasta Kędzierzyn-Koźle / połączenie Kędzierzyna z Koźlem i wioskami nastąpiło 1 maja 1975 r :))

Róże spryskane chemią,mam nadzieję,że powstrzymam chorobę.
Z niecierpliwością czekam na nowe róże posadzone w tym roku przy tarasie,które mają mieć kolor lawendowy. Pierwsze pąki już są !!
Miłej niedzieli :))

7 komentarzy:

  1. Ale Ty masz leżak boski!
    Czekam, aż mi Natalka podrośnie, żeby w końcu w spokoju się rozłożyć na ogródku i nic nie robić, bo teraz to tylko słyszę " mama choć do mnie się pobawić, lub coś podobnego ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jeszcze trochę ...bądź cierpliwa :)
      a leżak jest w Castoramie,nawet wygodny :)

      Usuń
  2. pamietasz, jak obchodzono wtedy polaczenie obu miast? tez byla feta? mieszkancy cieszyli sie?

    OdpowiedzUsuń
  3. Oddawaj ten hamak! Zazdroszczę Ci go wściekle!:D
    Ja w sobotę jeżdziłam na zamek;))

    OdpowiedzUsuń