sobota, 29 sierpnia 2015

                                                       Ojcowski Park Narodowy

Jako,że w niedzielę jestem cały dzień w pracy,chcieliśmy dziś jakoś się zrelaksować.Padło na Wyżynę Krakowsko-Częstochowską.Przemiłe okolice,oglądaliśmy je już któryś raz w życiu,ale zawsze z nieukrywaną radością.Na szczęście słońce nie dokuczało,można było spacerować.Powolnym tempem zrobiliśmy 12 km.Szkoda,że to tak daleko od domu.
Chętnie bym tam wróciła jeszcze,ale tym razem  na wycieczkę rowerową,są przygotowane świetne trasy rowerowe.Natomiast piesze szlaki są tragicznie oznakowane.Mapki co innego ...a na trasie co innego,to nas zniechęciło do dalszego wypuszczania się w dal  :)
Ogólnie bardzo udany dzień :)


14 komentarzy:

  1. Ale zazdroszczę !!!! uwielbiam Jurę !
    Najbliżej zawsze było nam do Ojcowa , ale Szlak Orlich Gniazd ma więcej perełek :):)
    Minusem jest tez konieczność samochodu nawet z Krakowa !
    Polecam Ci tez Groty i jaskinie tamtejsze :) fajne !
    I prosze o cześciej posty No tęsknie !
    Kiedy na wakacje ?!

    OdpowiedzUsuń
  2. Anka Ty mi nie pisz o grotach I jaskiniach haha, ja takiego czegoś nie poważam ;)) Rok temu w Słowenii stałam na zewnatrz, a córa sie zachwycala. Nie Lubie wzbijac sie ani w góre, ani schodzić w dòł,w ciemne zakamarki
    No, a ten samolot juz w środę, tabletke Oxazepam juz załatwiłam ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jura jest mi bliska, szczególnie okolice Ojcowa, ale dawno nie byłam. Przypomniałaś mi że warto znowu się tam wybrać :) Super buty :)) Udanego urlopu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pierwszy raz jak jechałam do Ojcowa ,to był dzień gdy zmarła księżna Diana,pamiętam jak w maluchu słuchaliśmy wiadomości.

      Usuń
  4. Ja tez Gosia wszystko co na zewnatrz :))
    Zadne jaskinie,groty,wawozy czy szczeliny....umieram w takich miejscach.

    Widoki cudne. Lubie Ojcow i okolice. Swojego czasu czesto tam bywalam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak widoki są tam piękne,a nawet jak ktoś reflektuje widzieliśmy parę działek ziemi do kupienia :)

      Usuń
  5. Ale fajoska wycieczka! Ale właśnie brak mi fot z jakiś jaskiń i wąwozów! Nie cieniuj tylko się dla nas poświęcaj i właż;)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja mam bardzo blisko (niecała godzinka jazdy), a byłam w Ojcowie zaledwie dwa razy!!! Koniecznie muszę tam zabrać dziewczynki!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. my mamy 2h drogi,mogłoby być bliżej :)
    a córki musisz zabrać ,może jakaś jaskinia z nimi?

    OdpowiedzUsuń
  8. Byłam kilkanaście razy. Cudne miejsce.
    W tym roku też chcę zrobić wypad, ale z młodzieżą szkolną. :)
    2 godziny - to rzut bertetem, jak mówi mój M.
    A gdzie Ty Gosiu leciesz? Udanego urlopu życzę!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Basieńko to Tobie udanego wypadu z młodzieżą ! Pokaż potem coś na blogu :)
      Ja Katalonię będę zwiedzać :)

      Usuń
  9. Cudnie!!! Tam jeszcze nie dotarłam. Wspaniałych wrażeń. :)

    OdpowiedzUsuń