czwartek, 18 marca 2010

Wczoraj o godzinie 9 rano byliśmy na wizualizacji kuchni,termin opóźniał się,ale to z naszego powodu.Zajęło nam to 2 godziny,co się wydaje być rekordem,bo mówiono nam ,że nawet do 5 godzin dochodzi,albo ludzie ustalają szczegóły po kilka razy.
Kuchnia miała być jasna,nowoczesna i praktyczna,taka pod nas.Jest kącik roboczy w kształcie L,oraz prostokątna wyspa. Termin realizacji - pod koniec kwietnia,wydaje mi się że to szybko,już mnie straszyli że dwa miesiące.
drzwi które widac,to drzwi do spiżarki :)

Na środku widać filar,obok dwa przejścia do salonu.
Jedna częś mebli zrobiona jest z materiału ,zwanego "trawa morska " a drugi to lakierowana płyta meblowa,wszystko koloru beżowego.A pewne partie są wykonane ze srebrnego laminatu.Uchwyty jeszcze nie wybrane :) No a sprzęt,czyli piekarnik,płyta indukcyjna,zmywarka,okap- jeszcze zastanawiamy się.

a druga część kuchni to stół i krzesła,oraz drugie okno.

20 komentarzy:

  1. HIHIHI już mi się śmiać chce bo o czym nie napiszesz to u mnie to samo;) No prawie. Nam przywiozą kuchnię w sobotę;) Bo kupiliśmy gotowe w Casto..e;)

    OdpowiedzUsuń
  2. już czekam co pokażesz :)))

    OdpowiedzUsuń
  3. ale super!!! brak mi słów! pięknie Gosiaczku - M-a

    OdpowiedzUsuń
  4. ale będzie pięknie!!! będę także wyczekiwać końca:))

    OdpowiedzUsuń
  5. Też mi się podoba,zresztą nie tylko mnie,zatem czekamy już tylko jak zamieścisz końcowe zdjęcie całej kuchni:):)

    OdpowiedzUsuń
  6. Witam, czytam sobie powolutku Waszego bloga. Nie doczytałam jeszcze dlaczego wybudowaliście dwa domu, ale pewnie do tego dojdę :-) pozdrawiam, Maja
    www.lulikowo.mojabudowa.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. Maja- ...bo Rob Budowniczy buduje zawodowo....,,trochę tych domów już było :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Ah ! Rewelacja, naprawdę ! Bardzo w moim stylu :)

    OdpowiedzUsuń
  9. No to podziwiam, ja nie wiem, czy jeden dom przeżyję :-)
    www.lulikowo.mojabudowa.pl

    OdpowiedzUsuń
  10. a,to dzięuję :))
    indywidualny- naprawdę w Twoim stylu ? ale miło to słyszeć,bo wciąż mam rozterki czy wszystko dobrze powybierałam,kolory,fasony? np wczoraj koleżanka stwierdziła,że wyspa jest trochę jak mebel do pokoju....tak??

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie słuchaj nikogo,tylko urządzajcie to Wasze "gniazdko" w swoim stylu,bo każdy ma inny gust!

    OdpowiedzUsuń
  12. Terenia/mamuśka Gosi22 marca 2010 15:16

    Z tej wyspy to się uśmiałam.......możesz umieścić nawet w łazience,a co Ci szkodzi?:):)

    OdpowiedzUsuń
  13. w łazience to juz mam zaplanowany fortepian

    OdpowiedzUsuń
  14. Terenia/mamuśka Gosi23 marca 2010 13:23

    Oj to sorry:):),nie wtrącam się,decyzja należy do Was;)

    OdpowiedzUsuń
  15. a ja sie zastanawiam, czy pokazywnaie calego rozkladu w sieci nie jest aby troche nierozsadne. spokojnie juz mozna was zlokalizowac, rozklad pomieszczen tez bedzie, pewnie opis tego, co jest w srodku, tez.

    OdpowiedzUsuń
  16. no dokładnie:))to jest nawet bardzo nierozsądne,ale równiez tą drogą mogę przekazać potencalnemu złodziejowi ,że mu się to nie opłaci :)) ale pozwolisz,że nie zdradzę metod chronienia- jak to się mówi- obiektu :))

    OdpowiedzUsuń
  17. :):)....to tylko tyle i aż tyle!

    OdpowiedzUsuń
  18. wedlug mnie wyspa bardzo fajna,wreszcie cos innego niz te typowe kwadratowe wyspy na srodku kuchni.
    widze ze mebelki kuchenne beda na wysoki polysk-i bardzo dobrze siostra,bo jesli chodzi o pielegnacje to nie ma niczego
    lepszego!!najgorsze sa slady po tlustych paluszkach na matowych frontach.ja mam bielutka na wysoki polysk i swieci sie za kazdym przeciagnieciem szmatka-bez
    szorowania i szalenstw srodkami chemicznymi.
    poza tym roletki okienne bardzo przypadly mi do gustu a J.szafa Majki-bardzo mu sie podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  19. no to mnie pocieszyłaś,bo bardzo lubię małym kosztem utrzymywać ład i porządek :))
    jak narazie,to nie kosztuje mnie wiele utrzymywanie porządku ,uf :)) a nawet sprzątanie sprawia mi małą przyjemność :)

    OdpowiedzUsuń
  20. :):)(ha ha ha -cwaniara)

    OdpowiedzUsuń