poniedziałek, 9 kwietnia 2012

Wczorajszy poranek a dziesiejszy.....wczoraj miłe chwile:


a dziś....smutny widok przemarzniętych roślin :( Nie jestem przyzwyczajona do ogrodowej porażki,ale to co dzis zobaczyłam zasmuciło mnie na maxa,odechciewa się ogrodowej przygody..Ale chyba muszę takie ryzyko wpisać w ta pasję.
Moja duma piękna magnolia...nawet nie zdążyłam zrobić zdjęcia jakie ma piękne pąki....a już zbrązowiały przemarznięte

Paprotka Ursula's red również nie podołała przymrozkom,ostał się jeden zielony listek
A jak zobaczyłam donice z płaczącymi tulipanami to myślałam ,że się sama popłaczę /część na słońcu podniosła się.

Wczoraj w sklepie internetowym zakupiłam piękne hosty-4 sztuki,jedną paproć i jedną trawę ozdobną :) Ale się cieszę,czekam na przesyłkę.

5 komentarzy:

  1. O matko i córko! właśnie tego się obawiałam,a jednak...no cóż jak o 6 rano było -7st. ale strata,nic tylko się "pochlastac":(( z rozpaczy!

    OdpowiedzUsuń
  2. o matko....
    -7 st ???
    to straszne! i wkurzające!!

    OdpowiedzUsuń
  3. to przykre patrzeć na umierające rośliny szczególnie gdy w ich hodowanie było włożone tyle emocji...

    OdpowiedzUsuń
  4. W ubiegłym tygodniu wycinałem cały żywopłot, bo przemarzł. A miał takie ładne czerwone liście! Ale jest nadzieja, że odrośnie, bo nie wszystko przemarzło do szpiku.

    W ogródku (o ile 10 metrów kwadratowych ogrodzonych betonowym murem można nazwać ogródkiem) w donicach zasadziłem petunie. Na promocji były, ale korzenie jakieś takie mizerne, zapomniałem sprawdzić w sklepie. ale może się wyclą do lata :)

    Paprotki nie wywalaj, może się jeszcze podniesie :)

    Dziękuję za zaproszenie na bloga!
    Pozdrawiam
    B.

    OdpowiedzUsuń
  5. Uprzejmie donoszę,że paprotki jakoś dają radę,zielone listki przebijają :)
    tulipany powstawały,jak się dowiedziałam woda w czasie przymrozków zeszła im niżej ,dlatego łodygi przechyliły się a teraz woda powróciła do łodygi
    A magnolia....straciła chyba wszystkie kwiaty
    Bartek,mam nadzieję,że na tych 10m2 zrobisz sobie raj do odpoczynku :)

    OdpowiedzUsuń