czwartek, 27 listopada 2014

Dzisiaj razem z moją blogową koleżanką byłyśmy u fryzjera.Ja co prawda tylko nałożyć farbę,bo podcięłam włosy już 3 tygodnie temu.Jednak jak mało kiedy po części żałuję tego podcięcia,cięłam z dość długich włosów,z tak długich ,że już mi trochę przeszkadzały.Krótsze włosy są może wygodniejsze,jednak kolejny raz przekonałam się ,że mentalnie jestem długowłosą kobietą :)
wrzesień 2014:
i listopad 2014 czyli przed chwilą :)
Ze spraw przyziemnych -wysadziłam wczoraj do gruntu 0,5 kg czosnku,polskiej odmiany Ornak,jeśli kogoś to interesuje -odmiana wygląda na bardzo dobrą,czosnek jest zdrowy i wprost olbrzymi  ! Czosnek ponoć jest duszą uduszonych potaw :)

Pan Kaczyński krzyczy do ludu,ze wybory zostały sfałszowane...jakoś tak osobiście mnie to dotyka,bo jako Mąż Zaufania widziałam zliczanie głosów na własne gałki i jego słowa są dla mnie dużą złośliwością.Po za tym ,gdy w komisji siedzi ok 9 osób,jedna praktycznie drugiej nie zna-kto się odważy na machlojki?

Co raz bliżej do Balu Przebierańców,który organizuję dla moich koleżanek,jak się okazuje cyklicznie-corocznie , już 3 raz,w swoim domu,a w tym roku bal pod hasłem Bal Prostytutek,wstęp 12 grudnia,tylko w kompletnym stroju.I bez alfonsa!

Garderoba ukończona w 98 %,czas na przeprowadzkę :)

18 komentarzy:

  1. A będa Gosiu zdjęcia z tego balu?? :))
    O tak!! zdecydowanie jesteś długowłosą blondynką:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. podejrzewam,że zdjęć nie będzie jednak :))
      z pozostałych dwóch bali oczywiście są,można je znaleźć w historii bloga,zawsze w grudniu

      Usuń
  2. Ale Ci ciachnęła! Rzeczywiście krótko! Ale ładnie wyglądasz, choć też uważam, żeś długowłosa Roszpunka:D
    Ja też wolę się w dłuższych...

    Wbiłabym się na ten Wasz bal... razem ze swym nowym sprzętem do mikro, który się wszystkim kojarzy..;)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha
      No sprzęt byłby dobry.... robiłabys nam.... no wiesz,mikrodermabrazję ;)

      Usuń
    2. Hahaha, będzie się działo i bez mego sprzętu:D

      Usuń
  3. ja też lubie długie, i jak swoje niedawno podcięłam to żałowałąm ,ale musiałam to zrobić ;)
    Bal prostytutek? Wow! ja też chcę z Wami iść ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to przebieraj się!
      Spotkamy się tam za zakrętem, piąta latarnia od lewej....będziemy czekać!

      Usuń
  4. Ja byłam kiedyś na balu tranwestytów ;)() i balu jednej części garderoby ;)
    Pierwszy największą frajdę sprawił Facetom , kolega długo szukał szpilek rozmiar 43 ;) ale okazało sie ze ma taką figurę ze w peruce i czarnej obcislych sukience bez problemu mógłby sie wbić na Twoją imprezę :):)
    Mam tez kompromitujące zdjecia ;) w peniuarze pewnego aktualnego mInistra ;);) i śmieje sie , ze mogę go szantazowac oddaniem do gazet ;))

    Drugi bal tez dał wiedza frajdę Facetom , bo kobietom trudniej w jedno sie ubrać jak sukienka to pójście na łatwiznę ;);) ... Ja byłam bodajże w worku na śmieci , albo ceracie ... Moj chłopak w ... Pampersie ... Matko , studia to są fajne czasy :):)
    Fajnie ,ze nie staliście sie nudnymi dorosłymi ();) jak Moj mąż , który twierdzi , ze teraz nie wypada ;);)

    Mnie sie podobasz w obu wersjach . Tara zreszta tez :)
    A ja wole sie w krótszych ;);) tylko szkoda mi 80e za obcięcie , 250e z farbą .... To rośnie dzicz na głowie , i ma naturalny kolor ;) juz prawie bez odrostu ( jakieś 3 cm go zostało )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mój mąż też twierdzi, że już jesteśmy starszawi i trzeba spoważnieć... ;)

      Na takich balach nie miałam okazji być i bardzo żałuję :(

      Usuń
    2. No ja zapłaciłam 50 zł za obcięcie,a 85 za farbowanie,co prawda to nie euro,ale dzicz tez by mnie zadawalała...gdyby nie siwizna :))
      No właśnie,najważniejsze to nie być nudnym staruchem :) no i nie być schorowanym staruchem,więc trzeba dobrze się odżywiać i dużo biegać :)
      A bale to miałaś świetne,to musiały być jaja,haha :) ministra nie musisz oddawać do gazet,pokaż go po prostu nam na blogu :))

      Usuń
    3. Hahaha , wiesz , to ten z naszej branży ;);)

      Usuń
    4. o nie,hahaha :)) dobra,nie chcę znać szczegółów,solidarność zawodowa po nad wszystko :)))

      Usuń
  5. Piknie wyglądasz ale...faktycznie dłuższe jakoś dopełniają Ciebie ;}. Rewelacyjny pomysł z takim balem, pochwal się po imprezce zdjęciami. Można sobie nieźle poszaleć ze strojem ;}}. Gosieńko olej Kaczyńskiego , ten człowiek ma jakiś problem psychiczny ze sobą i powinien pożegnać się z polityką. Ktoś mądrze powiedział że komisje wyborcze powinny pozwać Pis-owców do sądu za obrażanie ludzi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po imprezie podejrzewam,że zdjęcia nie będą do publikacji,zwłaszcza,ze będzie się bawić miejscowa służba zdrowia,czyli tak jakby osoby publiczne :) no,może...jakąś pończoszkę przemycę :)
      ps. brakuje nam chętnego na męski striptiz,zbieramy oferty )

      Usuń
  6. bardzo fajnie wyglądasz :) kolorek super!
    a co do takich tekstów się nie przejmuj, oni zawsze się czepiają, taki styl :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. z badań naukowych wynika ,że co trzecia osoba z tej partii czepia się wszystkiego....dokładnie tak jak dwie poprzednie :)

      Usuń
  7. Masz śliczne włosy- bardzo podoba mi się kolor. Wyglądają na zdrowe i gęste. Oj tak- rozumiem ból podcinania, bo choć chodzą za mną duże zmiany na głowie, to jednak się boję. Ściąć łatwo- zapuścić gorzej.

    Co do p. Kaczyńskiego... Gosia, akurat Jego słowami przejmować się nie należy :) To oszołom :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja właściwie z zapuszczaniem tez nie mam problemów, lada dzień będą długie ;)

      Usuń