niedziela, 19 kwietnia 2015

Nie było mnie zaledwie parę dni w domu,a na ogrodzie zaszły kolosalne zmiany.Rano gdy wyjrzałam przez okno radość mnie ogarnęła,wszystko kwitło !!! Nareszcie :)




          Dziś natomiast była akcja-juka ! Byliśmy na naszym rancho ,gdzie wykopaliśmy może z 10 juk ogrodowych,różnych wielkości i przywieźli na nasz ogród.Przywiozłam też parę bergenii.
Mimo,że zimno w ogródku,to robiło się świetnie :)) Dostałam tez od sąsiada hortensję "))
Ponoć idzie ocieplenie-czas otworzyć więc sezon na prace na grządkach warzywnych :)

16 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Jak tak się dam do prac ogrodowych to czasami sobie myślę,że nie ma przyjemniejszego zajęcia :)
      zwłaszcza,ze widać efekty )

      Usuń
    2. Ja chyba wole posiedzieć w słońcu ;)
      Ale tulipany kwitną -kwitną , posiadam jakiś pnący pod płotem , co nie wiem , córka w szkole nagrodę sobie wybrała nasionka ;)
      I dalię posadziłam i czekam na efekt ;) ale nic nie widzę ... Jeszcze

      Usuń
    3. ja też lubię posiedzieć w słońcu,ale ogrodem się jaram bardzo haha
      Na dalię jeszcze musisz trochę poczekać,tez posadziłam :)

      Usuń
    4. Ogrodniczko moja droga to w odpowiednim czasie przypomnij mi o sądzeniu tulipanów . Bo dosadzilabym jeszcze trochę pod mój plotek :):)

      Usuń
    5. nie ma sprawy ,jak mi tylko skleroza pozwoli ,to Ci przypomnę :)) generalnie na jesień :) tulipany ,tak jak koty ,chodzą swoimi drogami,cebulki mogą uciekac pod ziemią ,ginąć,być zjadane-jest na to rada,sadzi się je w takich koszyczkach,lecz sama nigdy tego nie robię.Bywa też tak,że sa łaskawe i się rozmnażają same pod ziemią.Ja miałam już wsadzonych ok 120 tulipanów,tego roku na pewno tyle nie wzeszło :(

      Usuń
    6. A tak na marginesie ci po wiem , ze coraz bardziej lubie Luksemburski système organizacji służby zdrowia . Jako lekarz mam zero administracji . I póki co w jeden dzień pokrywam koszt wynajęcia gabinetu ( a mam drogo i na jeden dzień w tygodniu ) i pacjeci tez są :):)

      Usuń
    7. Fajnie,cieszę się,że Ci się układa na nowej zawodowej drodze :)tak trzymaj !
      natomiast nasz system służby zdrowia co raz bardziej mnie załamuje.....jest to przykre ,bo widzę,jak pojedyncze osoby się starają,są pełne pasji,poświęcenia,ale pewnych rzeczy się nie przeskoczy.
      I na dodatek bywam też pacjentką,także mam swoje zdanie...

      Usuń
  2. ale u Was pięknie na wiosnę :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pięknie,ale nie doskonale ,pracuję wciąż nad tym :)

      Usuń
  3. Piękności :) W moim balkonowym królestwie jeszcze tylko bratki, ale już wschodzi szczypiorek i pietruszka i bazylia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja bratków w tym roku nie kupuję i nie sadzę,ale szczypiorek też już mam i pietruszka z tamtego roku wzeszła,bazylię dopiero będę sadzić,może nawet dziś :)

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. w większości pozytywnie,ale bywa tez przykro jak coś Ci przemarza i pada,nie wschodzi,usycha itd :)

      Usuń
  5. Ale masz pięknie!!!!!!!!!!! Tulipany uwielbiam!!!

    OdpowiedzUsuń