piątek, 7 sierpnia 2015

Lato w naszym mieście ...uf,gorąco,jak w całej Polsce zresztą.I końca nie widać,pomocy znikąd....
Jak 25 lat pracuję,pierwszy raz zdarza mi się,aby czas pracy był skracany ze wzgl na pogodę....no nie powiem ,podoba mi się :) Pracuję codziennie tylko do 13tej. Ciekawa jestem czy inne zakłady pracy tez praktykują przestrzeganie przepisów BHP ?
Zwierzętom tez gorąco,mój Lucuś dziś chodził po domu i jęczał i miauczał,sam nie wiedział czego chce.
Wzięłam go do łazienki i polewałam zimną wodą. W ogóle nie uciekał...wręcz zadowolony mruczał :) to było zaskoczenie...

Kot uprany,wyczesany,odprężony...teraz może iść na nocne przechadzki :)
Wczoraj odbyły się uroczystości zaprzysiężenia nowego prezydenta,pana Dudy.Jakoś nie mogę pozbyć się uczucia,że dalej będziemy żyć w państwie wyznaniowym,a oddzielenie państwa od kościoła to znowu tylko pobożne życzenia...To jest gorsze od tych upałów.
Pan Duda na koniec ślubowania prosił Boga o pomoc,tak samo zresztą jak i jego poprzednicy Komorowski,Kaczyński,Wałęsa....i co ciekawe urzędowali tylko jedną kadencję ,w przeciwieństwie do tego co nie prosił ...Kwaśniewskiego,który zabawił dwie kadencje.
Ale wszak życie trwa całe życie :)) zobaczymy jak będzie :)
Miłego upalnego weekendu :)

18 komentarzy:

  1. Ale się ubawiłam, hehe, kot uprany :D I musiało mu byc bardzo gorąco skoro nie uciekał. Mója kotka wskakuje na basen i wode pije (chociaż ma swoją w miseczce) uczepiona pazurami w plastikową barierkę, nie mam pojęcia jak ona to robi, bo zawisa niemal w poziomie :)
    Pojechałaś... ale cieszę się, że jest jeszcze ktoś, kto ma podobne poglądy do moich, bo zaczynałąm mieć schizy, że coś ze mną nie teges ;)
    Pozdrawiam- nie cieplutko, bo tego pod dostatkiem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będą jaja jak kiedyś wpadnie do tego basenu :)) Ja nie mam basenu ,może dlatego,że brak małych dzieci,kiedyś mieliśmy mały dmuchany i się śmialiśmy,że wartość domu wzrosła-bo dom z basenem ,jakieś całe 1,8 m średnicy miał haha
      Następny basen już jak wnuki zajadą :)
      A koty z różnych miejsc potrafią pić wodę :)
      Co do poglądów,to jakoś sobie wyobrażałam,że masz inne niż ja w tej kwestii,a to miłe zaskoczenie :)
      Pozdrawiam z lekkim wietrzykiem ,może być z wiatraka :))

      Usuń
  2. kurcze chciałabym mieć kota aby go prać w upały xd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hahahaa :)
      pranie kota...wyjątkowe uczucie :)
      miałam kiedyś Amelkę,kota perskiego z długim włosem,ją to prałam jeszcze dokładniej,w wannie brodziła,ja lałam szamponik i heja ,znosiła to dobrze :)
      bo tutaj to raczej takie opryskiwanie dla poprawy samopoczucia

      Usuń
  3. Ale Ty ślicznie wygldasz - pierwsza prowokatorko blogosfery ;);)

    Duda ma szanse byc dobrym prezydentem , wszak do jego obowiązków należy uśmiechać sie , przecinać wstęgi i nie robić z siebie kretyna na arenie międzynarodowej .
    Tylko Pod warunkiem że nie wybierzecie kato- terrorystów do parlamentu , co zamiast gospodarką i finansami będę sie od nowa zajmować starymi żalami - za Katyń , Za Smoleńsk, za Magdalenke , stawiać maluczkim wielkie pomniki, zamiast rozliczać księży - pedofilów , ścigać beda kobiety po in vitro .....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mogłaś lepiej tego podsumować,dokładnie tak!
      ale jak to ja,daję szansę każdemu na początku,aczkolwiek mam koleżankę,która ,może i nie bez powodu upiera się przy tym-że ja to na ludziach się nie znam :)) jak już wszyscy widzą,że to menda społeczna ....ja dopiero zajarzę :)
      No zobaczymy,jesienią trzeba iść na wybory i tyle.

      Usuń
    2. I tu podpisuję się pod słowami Aniu w sprawie in vitro, mimo że jestem osobą wierzącą. Nie zgadzam się z takim stanowiskiem kościoła. Zresztą moja wiara jest cicha i pokorna i pomaga mi w baaardzo trudnych momentach życia, a kler to kler...
      Gosiu uprałaś kota? Uśmiałam się. :)
      Jak pojedziemy kiedyś w Twoje strony, wpraszam sie na herbatkę. :)

      Usuń
    3. Miało być: pod słowami Ani, wpraszam się...

      Usuń
    4. Nie jestem w stanie pojąć stanowiska kościoła! Zresztą chyba nie tylko ja,gdzieś przeczytałam ,że 85% obywateli popiera in-vitro.Zastanawiam się więc-kogo obchodzi stanowiska kościoła ? Zapłodnienie pozaustrojowe nie jest wyrafinowaną aborcją ,ale ktoś kto bardziej kocha Boga niż ludzi nie jest w stanie tego zrozumieć.
      Basia,czekam z tą herbatką,trochę Kędzierzyna już znasz,na pewno trafisz :))

      Usuń
  4. jak ja mam dość tych upałów - nic mi się robić nie chce !
    ale widzę, że centrum handlowe w upał to całkiem dobry pomysł - klimatyzacja zbawieniem narodu w sierpniu (wcale nie Pan Duda) :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nigdy bym nie pomyślała,że kino będzie dobrym spędzaniem czasu w lato....a tu proszę taka niespodzianka ! wczoraj tez trochę połaziłam po galerii ....fajnie tak odpocząć od upałów w klimatyzowanych pomieszczeniach :))

      Usuń
  5. Od ubiegłej środy u mnie tez skrócone godziny chociaż zawsze jedna osoba musi zostać w biurze ale i tak udało mi się wyjść wcześniej dwa dni pod rząd :-).
    Gorąco ale ja nie narzekam. Sobotę spędziliśmy rodzinnie na basenie, a wczoraj ochładzaliśmy się w centrum handlowym. Miała być tylko kawa i małe co nieco ale oczywiście nie obyło się bez zakupów...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha,ja tez przez te upały mam dwie nowe sukienki ,tak się chłodzę w centrum handlowym :)
      no ja tak wcześniej wychodzę już od tygodnia :)
      myślę,że już chyba mrozy lepsze,ubierzesz się,napalisz w kominku lub podkręcisz kaloryfer i jakoś przetrwasz ....a tu ...

      Usuń
  6. Ty wygladasz piękne, bo Lucuś...hmmm...jak zmokła kura ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. oj, Twój kotek osiągnął chyba wyższy stopień przegrzania niż mój "tymczasowy" kot - kolonista (rodzice spędzają wakacje w sposób którego kot z pewnością by nie zaakceptował, bo na żaglówce i tym sposobem kicia ma kolonie u cioci Oli:) ), on tylko rozciąga się na kafelkach i jak nigdy drzemie całymi popołudniami:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Haha
    No to dbaj tam o kokoniste, żeby nie odczuł rozłaki ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zaciekawiłaś mnie nowym W.A.
    Najlepszego zatem, pięknego, radosnego, niech się spełni to co upragnione i wymarzone.
    Wielu wnoszących i pięknych spotkań, zobaczonych filmów, przeczytanych książek, odbytych wędrówek i podróży.

    OdpowiedzUsuń