wtorek, 29 września 2015


29 września to u nas kumulacja urodzinowa.Po pierwsze urodziny mojej babci,po drugie urodziny córki mojego R,która w tym roku obchodzi je w Londynie,więc osobiście nie było możliwości rozmawiania ,ale za to na Skype -żaden problem :))
Do babci za to mogłam pojechać a i nawet miałam wolne w pracy.Spędziłam łącznie ok 4 h w samochodzie,po 12h w pracy i przed jutrzejszym 12h w pracy,ale warto było,nie ma nic ważniejszego,niż to ,żeby pielęgnować takie spotkania.
Babcia jest najwspanialszą osobą w mojej rodzinie ! ale też najstarszą :)) Ma już swoją pierwszą pra,pra wnuczkę,małą Natalkę, 5-te pokolenie w dół  :))


17 komentarzy:

  1. Dopiero, gdy nam tych osób brakuje, żałujemy że nie mieliśmy dla nich czasu...
    Pogadałabym sobie teraz ze swoją babcią...
    200-stu lat życzę Twojej!!! I w doskonałym zdrowiu!!!
    Młodej spełnienia marzeń wszelkich!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki wielkie :))
      Tak,z babcią świetnie się gada :)) szkoda,że już nie możesz...

      Usuń
  2. Teraz w mojej rodzinie najstarszy mój tato - 70 lat , w
    Ubiegłym roku Zmarła moja ukochana babcia, a ja nadal mam odruchy zeby do nie dzwonić ....

    Masz absolutna racje nie ma nic cenniejszego niz najbliżsi !!! Ucałuje swoja babcie i od nas , przy okazji , i córkę R :):)
    Dla takich chwil warto sie pomęczyć w samochodzie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki !
      W tym samochodzie to ja aż tak się nie męczę,bo uwielbiam prowadzić,jedynie trwa to bardzo długo,szkoda czasu,a jadąc słucham piosenek i śpiewam ,albo niestety uskuteczniam zaległe rozmowy telefoniczne

      Usuń
  3. Nie mam już babć, ani dziadków. W sumie to znałam tylko jedną babcię.

    Wszystkiego najlepszego dla twoich bliskich :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki!
      U mnie jeden dziadek zmarł jeszcze przed moimi narodzinami,szkoda..

      Usuń
  4. Och babcia, miałam najwspanialszą na świecie! ;)
    Wszystkiego dobrego dla Twojej i córki R

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję!
      Moja też jest najwspanialsza,to mamy szczęście :))

      Usuń
  5. Moja babcia Matylda skończy w tym roku 90 lat. Organizujemy jej imprezkę niespodziankę :D!!! Trochę się wnucząt i prawnucząt przyjedzie :D!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja 90tkę ma za 4 lata,a ja za 4 lata 50tkę :)) czujesz to ...

      Usuń
    2. W ogóle nie czuję tej 50-tki... nie przypominaj lepiej:D

      Usuń
    3. no ,niestety hahaa
      zleciało :))
      ale jeszcze do tej pory mamy trochę czasu !! trzeba szaleć,nie ma na co czekać !

      Usuń
  6. Babcia wspaniała :-) Moja ma 87 lat, a dziadek 90 i dalej są w formie :-) a prawnuków mają kilkoro :-)
    Dziękuję za odwiedziny :-)

    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie wiem Gosi co napisać, tak mnie za serce chwyciło. To takie piękne co napisałaś. Proste słowa,gesty a oddają wielkie Twoje serce i bezgraniczną miłość :) Cudne to wszystko :) Całuj babcię i wszystkich bliskich.

    OdpowiedzUsuń
  8. Spóźnione Gosiu, ale z serca płynące życzenia dla Twojej babci i córki.
    Moja babcia, a wlaściwie 2 też były wspaniałe.
    Moc uścisków posyłam.

    OdpowiedzUsuń