sobota, 21 lutego 2015

Mija moje L4 prawie 2 miesięczne,w poniedziałek kontrola u ortopedy i prawdopodobnie do pracy.Noga nie jest całkiem jeszcze sprawna,jeszcze nie potrafię swobodnie do końca zginać ani klękać na chore kolano.
Zrobiłam sobie wczoraj drugi raz rzęsy,tym razem u innej kosmetyczki i zupełnie inaczej tez wyszło.Podczas wykonywania odnosiłam wrażenie ,ze trochę bardziej profesjonalnie.Efekt dość ładny,jednak,może zbyt mocno są podkręcone,zbyt nienaturalnie to wygląda.
Zakupiłam już ponownie bilet na Greya na wtorek :) Idziemy razem z W :)) Słucham muzyki z filmu w necie...jest boska!
Wczoraj miałam zlot moich laseczek znowu :)
 Coraz więcej z naszego grona to babcie,wczoraj tez opijałyśmy nowego wnuka na świecie :)) Spotkanie super,ale o dziwo bez tańców,jakoś tak przegadane tylko.
Sobota-tylko zakupy i leżakowanie w domu przy kominku,necie i TV :)

18 komentarzy:

  1. jak dla mnie film był nudny

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To szkoda tylko Twoich pieniędzy

      Usuń
  2. Na filmie jeszcze nie byłam,więc nie moge się odnieść ale znalazłam muzykę do filmu na necie i faktycznie jest fajna ,mi się podoba,super!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kompozytor światowej sławy,robił muzykę do wielu dobrych filmów- Danny Elfman

      Usuń
  3. No No No lalunia wyglądasz niesamowicie :):)
    Tylko kapciuchy psują efekt ;) ubrałab baleriny ;) nawet po domu .
    No proszę zostałaś fanką Greya hashsh

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No lalunia to się zgodzę,ale żeby zaraz niesamowicie ?
      haha....a balerinek to chyba nawet nie mam na obecną chwilę,zresztą reszta tez dostała kapcie ,a dwie nawet miały swoje -takie na szydełku robione :)

      Usuń
  4. I drugi raz idziesz na film?
    No, to juz chcę go obejrzeć, ciekawe czy mi się spodoba ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie sugeruj się mną,zwłaszcza,że wielu osobom nie przypadł do gustu...nie chcę mieć Cię na sumieniu :))

      Usuń
    2. Jak się uda, to jutro idę na Greya, dam znać czy mi się podobał ;))

      Usuń
  5. Fajna kiecka. Poproszę następnym razem zbliżenie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. E nic takiego,to jest zwykła koronkowa bluzeczka i spódnica z ala piórkami-frędzelkami

      Usuń
  6. śliczna sukienka, śliczny makijaż, śliczna Ty! Tak trzymaj!

    OdpowiedzUsuń
  7. Na babcie nie wyglądacie...Szczególnie Ty Gosia:D Fajna kiecuszka!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no ja akurat nie jestem,ale te trzy laseczki koło mnie tak :)

      Usuń
  8. Wow, ale pięknie wyglądasz, super sukienka. Na Greya się nie wybieram, jakoś mnie nie kusi. ;)

    OdpowiedzUsuń